Conditii garantie

 

CONDITII GARANTIE GENERALE SC IEDERA Home & Deco SRL



Toate produsele comercializate de SC IEDERA Home & Deco SRL beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si conditiilor comerciale ale producatorilor.

Toate produsele beneficiaza de garantie in conditiile Legii 449/2003. Conditiile acordarii garantiei difera de la caz la caz, pentru persoane fizice, respectiv, pentru persoane juridice.

In acest sens, garantia va fi acordata diferentiat, in conditiile legislatiei speciale privind garantiile produselor, respectiv, in conditiile Codului Civil.

Certificatele de garantie contin toate informatiile necesare despre modul de asigurare a garantiei, perioada de garantie si informatiile necesare pentru contactarea centrelor de service autorizate de producatori.

Certificatele de garantie pe suport durabil pentru produsele de folosinta indelungata se elibereaza odata cu achizitionarea produselor si se inmaneaza la momentul ridicarii sau livrarii produselor.

Va rugam ca, in cazul in care ati primit produsul fara instructiuni de utilizare si/sau certificat de garantie sa reclamati lipsa acestora in cel mult 48 de ore de la primirea produsului.

Pentru a beneficia de garantie trebuie sa aveti asupra dvs. bonul fiscal sau factura in original si certificatul de garantie (daca acesta a fost emis).

Daca intampinati dificultati in utilizarea produselor achizitionate de la SC IEDERA Home & Deco SRL va recomandam sa consultati cu atentie manualul de utilizare al produsului, poate aveti la indemana solutia la problema dumneavoastra.

Daca problema persista si produsul achizitionat de la SC IEDERA Home & Deco SRL se afla in perioada de garantie stipulata in certificatul de garantie si acesta respecta conditiile prevazute in certificat atunci acesta va fi reparat de centrele service autorizate fara niciun cost pentru dumneavoastra.



PENTRU MOBILA:

CONDIȚII GENERALE DE ACORDARE A GARANȚIEI PENTRU MOBILA SC IEDERA HOME & DECO SRL

In conformitate cu prevederile Legii nr 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, precum si ale Ordonantei nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, prezentele conditii aferente garantiilor oferite produselor SC IEDERA Home & Deco SRL se aplica doar consumatorilor persoane fizice sau grupuri de persoane fizice care cumpara, dobandesc, utilizeaza ori consuma produse in afara activitatii lor profesionale sau comerciale.

SC IEDERA Home & Deco SRL ofera aceste garantii pentru un produs destinat a fi folosit in conditii normale si in regim obisnuit. Garantia este acordata in vederea repararii sau inlocuirii fara alte costuri din partea clientului, daca produsul in cauza are un defect de fabricatie sau de material, iar returnarea sumei catre client va avea loc doar daca produsul nu mai poate fi remediat sau inlocuit.

Valabilitatea termenului de garantie incepe odata cu momentul achizitionarii produsului.

Garantia generala este de 24 de luni pentru mobilier, textile si accesorii. In cazul in care anumite produse au un alt termen de garantie, acesta va fi specificat separat in Garantia Specifica.

Conditiile in care garantia nu poate fi acordata:

  • Uzura normala a produsului, tinandu-se cont de durata sa de viata

  • Incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii la soare sau o alta sursa puternica de caldura sau a contactului cu apa, vopsirea produsului, deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, ruperea sau zgarierea produsului ca urmare a lovirii sale, defecte produse de depozitarea in conditii neadecvate, curatarea cu produse improprii cat si erori de montaj

  • Folosirea produsului in regim profesional, in locuri cu public

  • Interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate (taiere, gaurire, vopsire, lipire etc)

  • Produsele cumparate cu discount de mostra sau produs cu mici defectiuni, beneficiaza de o garantie de 6 luni. Durata medie de utilizare pentru aceste produse este de 6 luni

  • Garantia se aplica partilor componente ale produsului reparate sau materialelor inlocuite in timpul perioadei de garantie ramase, incepand de la data achizitiei produsului initial. Componenta inlocuita nu prelungeste garantia produsului. Perioada necesara reparatiei prelungeste perioada de garantie ramasa.

  • Durata medie de utilizare a produsului este specificata in bonul/facture cu care acesta este achizitionat, sau in garantia specifica a produsului. In cazul in care durata medie de utilizare nu este specificata pe bon / factura, aceasta durata este de 24 de luni.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. SC IEDERA Home & Deco SRL nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client.

In cazul in care produsele sunt returnate catre SC IEDERA Home & Deco SRL, produsele trebuie ambalate de catre client in mod corespunzator, folosind ambalaje de tipul celor cu care au fost livrate. Nu se cere ambalajul original, dar produsele trebuie ferite de orice defectiune pe durata manipularii si transportului.

SC IEDERA Home & Deco SRL va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, SC IEDERA Home & Deco SRL poate sa decida, cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.:

  • respingerea reclamatiei

  • remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa

  • acordarea unui rabat

  • înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia

  • nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului, fara autorizatia SC IEDERA Home & Deco SRL

Remedierea reclamatiei se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare, maxim 20 de zile.

CANAPELE DIN PIELE NATURALA SAU SINTETICA:

Toate produsele de lunga durata comercializate pe SITE, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor, de maxim 1 an.

Pentru produsele de mobila, garantia acordata este de 24 de luni, in lipsa unor altor preciari. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie al producatorului, care completeaza certificatul de garantie SC IEDERA Home & Deco SRL, care se poate descarca de pe site-ul www. https://www.iedera.ro/

Pentru persoane juridice, garantia este de 1 an de la livrare, daca produsul a fost folosit in scop rezidential. Nu se acorda garantie pentru persoane juridice care folosesc produsele cu scop comercial sau in locuri publice.

Lipsa certificatului de garantie al producatorului din ambalaj inseamna ca se aplica doar certificatul de garantie SC IEDERA Home & Deco SRL, care se poate descarca aici sau care se poate solicita de la SC IEDERA Home & Deco SRL prin mail. Prin publicarea acestuia pe site, se comunica tuturor clientilor si vizitatorilor site-ului existand posibilitatea de a fi infrmati inainte de a plasa o comanda.

CLIENTUL, în calitate de cumparator, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse Certificatului de Garantie si instructiunile de manipulare, montaj, intretinere, în caz contrar existând posibilitatea de a pierde garantia.

Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. SC IEDERA Home & Deco SRL nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client.

Toate reclamatiile privind aspectul sau cantitatile produselor (loviri, zgarieturi, spargeri, diferenta de culoare sau de nuanță, lipsa piese, lipsă produse, orice defect sau lipsa vizibila, care nu necesita asistenta de specialitate pentru a fi descoperită) sau care exista la data livrării se transmit in scris, în maxim 24 ore de la data livrarii catre client. Dupa expirarea acestui termen, nu mai este valabila reclamatia privind viciile aparente sau care ar fi putut fi descoperite la o verificare atenta.

In cazul in care produsele sunt returnate catre SC IEDERA Home & Deco SRL, produsele trebuie ambalate de catre client in mod corespunzator, folosind ambalaje de tipul celor cu care au fost livrate. Nu se cere ambalajul original, dar produsele trebuie ferite de orice defectiune pe durata manipularii si transportului.

SC IEDERA Home & Deco SRL va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, SC IEDERA Home & Deco SRL poate sa decida, cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.:

  • respingerea reclamatiei

  • remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa

  • acordarea unui rabat

  • înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia

  • nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului, fara autorizatia SC IEDERA Home & Deco SRL

Remedierea reclamatiei se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare, maxim 20 de zile.

PENTRU PAL SAU MDF:

Mobilierul vandut de SC IEDERA Home & Deco SRL este garantat pe perioada menţionată în acest certificat de garanţie.

Garantam calitatea produselor din lemn masiv pentru 24 de luni de la data livrarii

Acest certificat oferă garanţie pentru toate părţile componente ale mobilierului, excepţie făcând componentele fabricate de către terţe părţi (electrocasnice, accesorii etc) care sunt garantate direct de către producătorii acestora. Acest certificat de garanţie nu se referă, nu modifică şi nu înlocuieşte garanţia componentelor realizate de aceşti producători.

Pentru toate piesele de mobilier se asigură garanţia pe o perioada de 24 de luni, timp în care vom înlocui/repara piesa de mobilier pentru defecţiunile constatate.

Garanţia se aplică pentru:

  • defecte de fabricaţie/ execuţie

  • defecte ale materialelor

  • vicii ascunse

  • defectele de proiectare

  • montajului necorespunzător efectuat de către executant

Această garanţie nu acoperă defectele apărute că urmare a altor cauze, cum ar fi:

  • utilizarea defectuoasă a mobilierului

  • tăieturi

  • zgârieturi

  • depozitare/ aşezare pe suprafeţe cu diferenţe de nivel

  • păstrarea sau utilizarea în umezeală sau igrasie

  • păstrarea în medii cu rozătoare sau alţi dăunători

  • modificări aduse mobilierului de terţe părţi, altele decât reprezentanţii Producătorului

  • modificări apărute că urmare a trecerii timpului sau a utilizării normale a mobilierului

  • factori externi exeptionali (inundaţii, incendii, cutremure etc)

  • nu sunt considerate defecte de fabricaţie diferenţele de nuanţe sau de textură ale materialelor naturale precum lemnul masiv, furnir etc.

Ingrijirea şi întreţinerea necorespunzătoare a mobilierului:

    • curăţare cu substanţe şi materiale neadecvate

    • punerea în contact cu obiecte fierbinţi/ murdare

    • expunerea directă în razele solare puternice sau lumină incandescentă puternică

    • păstrarea umezelii pe suprafaţa mobilierului

    • expunerea mobilierului la căldură excesivă.

De asemenea este inevitabil ca nuanţele/ culorile pieselor înlocuite să nu difere de culoarea pieselor orginale. Însă Executantul va face tot posibilul să asigure nuanţe cât mai apropiate de cele originale, astfel încât diferenţele să fie cât mai puţin vizibile sau chiar neobservabile. Totuşi executantul nu poate fi făcut răspunzător de diferenţele de nuanţe ale pieselor înlocuite la intervale diferite de timp.

Atenţie! În mod deosebit se va avea grijă ca mobilierul de bucătărie să nu fie expus pe perioade lungi la umezeală/ umiditate/ aburi sau căldură excesivă.

Pentru a beneficia de garanţie, clientul trebuie să notifice în scris Executantul şi să prezinte dovada plăţii şi prezentul certificat de garanţie, specificând defectele constatate. Clientul va permite reprezentantului executantului pentru a face constatările. Executantul va face toate eforturile pentru a asigura satisfacţia clientului prin a soluţiona cât mai rapid solicitarea clientului atâta timp cât se vor îndeplini toate condiţiile expuse mai sus. Termenul aproximativ de finalizare a reparaţiilor necesare se va estima în funcţie de daunele constatate şi de specificaţiile proiectului.

Clientul va avea aşteptări rezonabile în ceea ce priveşte produsul, caracteristicile şi durabilitatea produselor.

PENTRU LEMN:

Garantam calitatea produselor din lemn masiv pentru 24 de luni de la data livrarii

SC IEDERA Home & Deco SRL nu acorda garantie pentru pagubele directe sau indirecte survenite din cauzele sau omisiunile de mai jos:

  • Utilizarea produselor in exterior (zone in care umiditatea si temperatura nu sunt constante si nu respecta indicatiile de utilizare a produselor),

  • Utilizarea produselor, fara a fi protejate, in zone in care temperatura depaseste 60 de grade Celsius,

  • Curbarea sau incovoierea produselor datorata umiditatii zonelor si materialelor implicate in utilizarea produselor,

  • Produsele au suferit modificari mecanice sau de alta natura, datorita manipularii sau depozitarii defectuoase,

  • Produsele au fost montate cu alti adezivi sau solutii in afara celor dedicati acestei aplicatii

  • Garantia nu acopera daunele provocate de terti,

  • Pastrarea si utilizarea produselor in medii cu umiditate sau igrasie.

Ingrijirea şi întreţinerea necorespunzătoare a elementelor din lemn:

  • Curatarea cu solutii nededicate materialelor din lemn,

  • In cazul produselor uleiate daca acestea au fost curatate cu solutii nerecomandatre acestui tip de finisaj,

  • Contactul cu surse de temperatura si umiditate ridicate,

  • Expunere directa la razele solare sau la surse de umiditate,

  • Pastrarea umezelii pe suprafata produselor,

  • Nu se considera defecte de fabricatie diferentele de nuanta/textura ale lemnului.

*Garantia nu acopera produsele ce sunt utilizate in exterior

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. SC IEDERA Home & Deco SRL nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client.

In cazul in care produsele sunt returnate catre SC IEDERA Home & Deco SRL, produsele trebuie ambalate de catre client in mod corespunzator, folosind ambalaje de tipul celor cu care au fost livrate. Nu se cere ambalajul original, dar produsele trebuie ferite de orice defectiune pe durata manipularii si transportului.

SC IEDERA Home & Deco SRL va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, SC IEDERA Home & Deco SRL poate sa decida, cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.:

  • respingerea reclamatiei

  • remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa

  • acordarea unui rabat

  • înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia

  • nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului, fara autorizatia SC IEDERA Home & Deco SRL

Remedierea reclamatiei se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare, maxim 20 de zile.



PENTRU DECORAȚIUNI ȘI COLECȚII

Toate produsele de tip DECORATIUNI & COLECTII comercializate de SC IEDERA Home & Deco SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de 30 zile de la data achizitiei.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa monteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. SC IEDERA Home & Deco SRL nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client.

In cazul in care produsele sunt returnate catre SC IEDERA Home & Deco SRL, produsele trebuie ambalate de catre client in mod corespunzator, folosind ambalaje de tipul celor cu care au fost livrate. Nu se cere ambalajul original, dar produsele trebuie ferite de orice defectiune pe durata manipularii si transportului.

SC IEDERA Home & Deco SRL va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, SC IEDERA Home & Deco SRL poate sa decida, cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.:

  • respingerea reclamatiei

  • remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa

  • acordarea unui rabat

  • înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia

  • nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului, fara autorizatia SC IEDERA Home & Deco SRL

Remedierea reclamatiei se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare, maxim 20 de zile.



BUCATARIE (vesela)

Toate produsele de tip BUCATARIE (vesela) comercializate de SC IEDERA Home & Deco SRL beneficiaza de garantie pentru o perioada de 30 zile de la data achizitiei.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor.

Clientul are obligatia sa manipuleze, sa transporte, sa dezambaleze, sa depoziteze, sa conserve si sa utilizeze produsele in conformitate cu prescriptiile din certificatul de garantie. SC IEDERA Home & Deco SRL nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor prescriptii de catre client.

In cazul in care produsele sunt returnate catre SC IEDERA Home & Deco SRL, produsele trebuie ambalate de catre client in mod corespunzator, folosind ambalaje de tipul celor cu care au fost livrate. Nu se cere ambalajul original, dar produsele trebuie ferite de orice defectiune pe durata manipularii si transportului.

SC IEDERA Home & Deco SRL va raspunde reclamatiei în termen de max. 5 zile lucratoare de la primirea acesteia. In vederea solutionarii reclamatiei, SC IEDERA Home & Deco SRL poate sa decida, cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.:

  • respingerea reclamatiei

  • remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa

  • acordarea unui rabat

  • înlocuirea mărfii sau returnarea acesteia

  • nicio reclamatie nu va fi luata in calcul daca s-a intervenit in orice fel asupra produsului, fara autorizatia SC IEDERA Home & Deco SRL

Remedierea reclamatiei se face in termenul prevazut de legislatia in vigoare, maxim 20 de zile.



PENTRU ILUMINAT:

PERIOADA DE GARANŢIE

Garantia se va face in maxim 15 zile calendaristice. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

PROTECŢIA GARANŢIEI

Garanţia comercială de funcţionare cuprinde funcţionarea ireproşabilă a corpului de iluminat, precum şi eficienţa în funcţionare a componentelor electronice.
Pentru aceasta este relevant nivelul cunoştinţelor ştiinţifice de la momentul producţiei.


SERVICII DE GARANŢIE

În cazul unui defecţiuni sau defect apărute în perioada de garanţie, serviciul de garanţie constă în faptul că intreprinderea SC IEDERA Home & Deco SRL efectuează pentru consumator o reparaţie gratuită a produsului sau îl înlocuieşte cu un produs de acelaşi fel şi de acelaşi tip. Dacă corpurile de iluminat afectate nu se mai află în gamă la momentul indicării defectului, compania SC IEDERA Home & Deco SRL este îndreptăţită să livreze un produs similar de aceeaşi valoare.
Serviciile de garanţie asigură sau o prelungire a perioadei de garanţie sau pun în vigoare o nouă garanţie. Timpul rămas din perioada de garanţie iniţială este valabil şi pentru un produs înlocuit.

DREPTUL LA GARANŢIE ŞI DOVADA GARANŢIEI

Dreptul la serviciul de garanţie există numai dacă indicarea defectului este efectuată în scris direct către vânzător şi după 24 de luni către SC IEDERA Home & Deco SRL. Condiţia pentru aceasta este indicarea imediată după constatarea defectului produsului în cadrul perioadei de garanţie. Mai mult decât atât este necesară prezentarea dovezii de achiziţie originale privind dobândirea regulamentară a produsului, precum şi prezentarea produsului afectat. De aceea dovezile de achiziţie corespunzătoare trebuie păstrate până la finalul perioadei de garanţie.

CONDIŢII PRIVIND GARANŢIA ŞI EXCLUDEREA DIN GARANŢIE

Excluse în mod explicit din această garanţie comercială de funcţionare sunt toate mijloacele de iluminat înlocuibile, toate acelea vândute ca produse la a 2a alegere şi modele de prezentare. Această promisiune de garanţie se află sub condiţia, că:


  • produsele au fost exploatate conform destinaţiei,

  • au fost urmate prevederile privind instalarea conform instrucţiunii de operare ataşate, precum şi au fost respectate valorile limită pentru tensiunea de alimentare şi influenţele ambientale,

  • nu au fost efectuate extensii sau modificări resp. astfel de modificări la produse,

  • revizia, întreţinerea şi exploatarea produselor au loc corepunzător instrucţiunii de operare,

  • au fost utilizate mijloacele de iluminat prescrise, care îndeplinesc normele şi prevederile corespunzătoare,

  • a produse nu sunt prezente acţiuni chimice sau fizice pe suprafaţa materialului, care au rezultat la utilizare neadecvată, de exemplu prin deteriorarea de către agenţi de curăţare şi detergenţi sau obiecte ascuţite, precum şi acţiuni de spargere sau acţiuni forţate. Daunele rezultate prin aceasta nu fac obiectul garanţiei,

  • documentele de vânzare au fost făcute ilizibile sau au fost modificate.

 

Instructiuni generale de intretinere pentru produsele SC IEDERA Home & Deco SRL:

PENTRU LEMN:

Se sterge cu o carpa inmuiata in apa sau solutie de curatat geamuri

Se sterge apoi cu o carpa curata

Petele pot fi indepartate cu o radiera, smirghel fin, detergent de vase sau diluant, dupa caz.



PENTRU STICLA:

Se sterge cu o carpa inmuiata in detergent diluat

Se sterge apoi cu o carpa uscata.



PENTRU PAL SAU MDF:

Se sterge cu o carpa inmuiata in detergent diluat

Se sterge apoi cu o carpa uscata.



PENTRU PLASTIC:

Se sterge cu o carpa inmuiata in apa sau intr-un detergent care nu contine particule abrasive

Se sterge apoi cu o carpa uscata.



CANAPELE DIN PIELE NATURALA SAU SINTETICA:

Se aspira si se sterge cu o carpa umeda

Nu se expun un timp indelungat la lumina soarelui

Petele minore se pot indeparta cu un burete inmuiat in apa si solutie diluata de sapun.



 

  Produsul a fost adaugat in cos